kiruna!

Bokat och klart! nästa helg åker jag och Samuel upp till Kiruna för att hälsa på kusin Paulina och Fredrik. det blir nice att få se storstaden för första gången :) jag hade tänkt skriva en liten ta-med-lista, så jag får med mig allt. Jag vet ju inte vad som kommer att hända så de är väl bäst att ta med vanligakläder, myskläder, partykläder och täckbyxor! ;) de ska blir så roligt att få träffa dom igen, de är väl någon månad nu sedan sist!

Ikväll blir de Idol och godis för min del! Samuel jobbar kväll idag igen, så han kommer hem vid 6 imorgon bitti. typiskt!


Kommentarer
Postat av: cassandra

guuud vilken fin blogg! <3

2009-10-23 @ 21:47:01
URL: http://cassandrahom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0