kiruna here we come!

Snart åker vi iväg, 8 timmar och 65 mil framför oss. det kommer att bli en lång kväll/natt , men jag har förberätt med pastasallad, juice, coca cola, godis, tidningar och dator. Jag tar med mig datorn så jag kan se på film om jag blir uttråkad, eller kanke Family guy så Samuel håller sig vaken :)
Jag ska nog kunna uppdatera någon gång under helgen. jag vet inte om Paulina har trådlöst, annars får jag låna hennes dator. de ska bli så kul att se hur de ser ut där uppe, jag har aldrig varit så långt upp i landet :)

Det här blir mitt sista inlägg innan vi åker, så hejdå! :) ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Carro

svar:har frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga eller flera :*

2009-10-30 @ 20:14:11
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: arctica86

vackert ansikt du har

2009-10-30 @ 20:33:38
Postat av: natalij

sv ; we . idag ska ja på halloween fest (: vad ska du hitta på ? puss

2009-10-31 @ 16:01:46
URL: http://lowoncrack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0