tidsfördriv

Vad heter ni? Julia och Samuel
Hur träffades ni? Lunarstorm gjorde att vi började prata. men jag hade sett honom tidigare. 
Hur länge har ni varit tillsammans? Sedan 5:e januari 2005 :)
Är ni förlovade? Ja, det är vi. sedan 25 oktober 2005.
Bor ni ihop? Ja, vi bor i pappas hus just nu. men vi letar jobb och bostad i Lycksele! :)
Har båda körkort? Nej, Samuel tog de för något år sedan. men jag har inte riktigt börjat än.
Kommer du ihåg er första kyss? Det är svårt att komma ihåg, men jag tror att jag kommer ihåg den.
Vem sa jag älskar dig först? Det kommer jag inte ihåg, men jag tror att det var Samuel! :) 
Vem är äldst? Samuel är två år äldre än mig.
Vilka stjärntecken är ni? Jag är oxe och Samuel är vattuman.
Har ni barn? Nej, det har vi inte.
Vem fyller först på året? Samuel.
Vem sjunger bäst? Haha! ingen aning. jag tror inte att de är jag, men jag sjunger jämt! :)
Håller ni i handen på stan? Nja, inte ofta, tyvärr! varför vet jag inte.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ne, de gjorde vi inte. Vi hade sett varandra några gånger här i Vännäs men aldrig pratat eller så.
Vad har ni gemensamt? Oj, de är nog ganska mycket, men just nu står de still i huvudet. Vänner och musik har vi iallafall gemensamt.
Blev du kär i första ögonkastet? Kär vet jag inte om jag kan säga. men jag tyckte han var jätte fin första gpngen jag såg han! :)
Har ni stora framtidsplaner? Barn och hus!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, det har vi.
Har ni varit utomlands tillammans? Vi var i turkiet, alanya 2007! :)
Vilket är erat bästa minne? Det finns många bra minnen med oss. de går inte att välja ut ett!
Vem lagar bäst mat? Jag skulle tro att de är jag, men Samuel är inte dålig när han väl lagar mat! :)
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Kollar på tv/film, umgås med varandra och familj.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nej, de gör vi. både jag och Samuel tycker nog att de är lite genant att pussas inför andra människor.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 10 mil. men Samuel var hemma hos mig nästan varje dag :)
Blir du lätt svartsjuk? Tyvärr blir jag nog de ibland.
Brukar ni bråka? Bråka gör alla. jag skulle aldrig orka med ett förhållande om vi alltid skulle tycka samma sak om allt!
Ringer eller smsar ni mest? De är nog lika.
Vilken är hans finaste kroppsdel? Jag gillar armar, men han har söt rumpa! :)
Vad använder ni för preventivmedel? Jag äter p-piller.
Pratar någon av er i sömnen? Ne, de gör vi inte.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Men gör det! Jag har varit ute och dansat natten lång i dem, och visst får man skavsår, men vill man vara fin får man lida pin!^^ Jag tror faktiskt, eller hoppas i alla fall, att de anpassar sig efter foten, så efter ett tag så slipper man fler skavsår :)

2009-10-05 @ 20:24:03
URL: http://jannikesvedin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0