julen är snart här

ensam ikväll igen, de är tråkigt! jag väntar på att Big brother ska börja, de är mitt tidsfördriv på kvällarna då Samuel jobbar natt. Jag sitter också och kollar lite på internet efter bra julklappar. de skulle vara skönt om man kunde betställa några från internet, så man slapp gå på stan hundra gånger innan man hittat paket till alla. de skulle också vara skönt att ha gjort bort några julklappar redan nu, så man slipper lägga ut alla pengar i december.
Mamma har frågat efter en önskelista, men jag vet inte riktigt vad jag önskar mig. så jag ska fundera lite på de, de är ju trots allt inte så länge kvar till julafton, 63 dagar :)

Kommentarer
Postat av: Tess

Det finns typ bara enskilda :S jag har redan hämtat ut biljetterna också :/



Men du, åsa fyller år den 10onde och vi ska nog dra ut den 13onde på krogen krogen. Vill du följa med? Det är inte vanliga "krogen" utan en bekant som har hyrt stället för han fyller år :) Så jag tror det kommer bli roligare än i vanliga fall! :)

2009-10-23 @ 00:45:43
URL: http://tholt.blogg.se/
Postat av: natalij

sv ; aw tack så mycket ;D hur är det med dig då ? puss

2009-10-23 @ 01:07:38
URL: http://lowoncrack.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, det skulle vara smart att börja redan nu. Men det känns ändå så långt borta. Med 63 dagar kommer att gå snabbt!

2009-10-23 @ 10:17:27
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0