13 saker en tjej aldrig skulle säga

¤ Kan inte vårt förhållande bli mer fysiskt? Jag är trött på att bara vara vänner...
¤ Låt du bara toalettringen vara uppe, det är lättare för mig att duscha då.
¤ Jag tycker håriga häckar är riktigt sexigt.
¤ Wow, lukta på den, du!
¤ Snälla, släng inte den där gamla t-shirten, hålen i armhålan är bara för söta.
¤ Den här diamanten är alldeles för stor!
¤ ...och på smekmånaden ska vi åka och fiska i Arjeplog!
¤ Wow, den är verkligen 14 tum!
¤ Får den här klänningen min rumpa att se liten ut?
¤ Jag har fel, du måste ha rätt igen.
¤ Vad säger du? Är det vår bröllopsdag idag?
¤ Är det samtalet till mig? Säg att jag inte är här!
¤ Jag struntar i om det är rea! 1500:- för en klänning av Armani är helt enkelt för mycket!


Kommentarer
Postat av: beckaa

sv : okej vad bra : )

2009-10-28 @ 23:19:30
URL: http://isaobecka.blogg.se/
Postat av: LISA

sv: hehe, okej bra då vet jag ;P

2009-10-29 @ 09:41:46
URL: http://heejlisa.blogg.se/
Postat av: Paulina

Haha en sak av de där har jag sagt iaf ;p

2009-10-29 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0