tandläkaren

Godmorgon! de vart en sen morgon för mig! jag var så himla trött imorse, så jag var tvungen att ligga kvar i sängen! :) men nu har jag klivigt upp och ätit frukost. Jag ska göra mig i ordning snart, sen ska jag ner till tandläkaren. huvva! de känns som jag varit där varje dag den senaste månaden. så nu hoppas jag att dom fattar nå vettiga beslut, så jag får slut på allt ilande!

Igår fyllde Åsa år, så vi var och åt middag på olles. Det är alltid trevligt att umgås med tjejorna! :) men tyvärr har jag alltid otur när jag ska äta ute. dom missuppfattar alltid vad jag ska beställa, även fast jag inte byter ut något utan beställer en färdig rätt. Igår fick jag pommes istället för bakad potatis, eller jag fick min bakade potatis när jag ätit upp halva fisken. plus att den var smaklös, så det var godare med pommes! och gången innan de fick inte jag och Tess våran klyftpotatis, utan var tvungna att stå och vänta först i säkert 5 minuter innan dom insåg att dom hade glömt den! Det är så typiskt, hädanefter ska man måsta gå in och laga maten själv! jaja, nu ska jag sluta klaga, de är inte deras fel, de är jag som alltid har otur!?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det lät som ett ställe man inte vill äta på ;P!

Ja, jag hoppas det! :)

2009-11-11 @ 13:28:05
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0