godnatt

Godkväll! ligger i sängen och bloggar, därför att Samuel inte vill sova själv. så jag ska snart kolla på paradise hotel, men eftersom vi inte har sexan måste jag se de på datorn :) imorgon kommer pappa hit och ska sova, så imorgon blir de hans efterlängtade mat! :) jag har massa att göra imorgon känns de som.

detta ska göras imorgon:
¤
gå ner på affärn och handla saffran och jäst.
¤ baka årets första lussebullar! :) (samuel är så sugen, så jag måste baka! fast jag ska inte skylla allt på han, jag vill också ha! :))
¤ träna!
¤ skicka in meritförteckning och personligt brev till ett jobb jag har sökt! :)
¤ tvätta och städa lite!
¤ marinera kycklingen åt pappa.

ps. Arthur ligger på en av tangenterna så de har varit lite svårt att skriva, när han också vill skriva! :)

Kommentarer
Postat av: camilla

Trevligt trevligt :) Har smygbörjat med julpysslandet, även om Thomas inte är så nöhd över det haha! tror jag väntar med julbaket, annars kanske han tror jag har gått och blivit galen!

2009-11-17 @ 09:02:40
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0