studenten

Jag sitter och tänker på hur kort tid de är kvar till studenten! :) snart är också praktiken slut. jag har haft de hur bra som helst, men de ska bli skönt att komma tillbaka till skolan och träffa alla underbara! :) de är mindre än en månad kvar tills vi sringer ut ur skolan och de känns lite stressigt! Jag har inte köpt någon klänning att ha på mig än. sen måste jag till Lycksele och klippa mig på Cristels nya salong! :) När de är klart är de bara att vänta på att syrran kommer hem från Östersund, så hon kan göra slingor på mig! :)

Nu ska jag strax kolla på tv, de är tv-kväll ikväll. först Desperate housewives och sen Hell´s kitchen. :) sen har jag min chokladbollsdeg som jag sitter och mumsar på! kakmonster som jag är! :) tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0