skor

Snart ska jag ta och pallra mig till Operan. de blir kväll ikväll, de är najs! imorgon och på fredag ska jag jobba i köket med Johan, och förhoppningsvis blir de lunch. De är skönt att dra in lite pengar i dom här svåra tiderna! :)
Jag har varit ute och shoppat loss på Skokanonen idag. Jag behövde nya skor att ha när jag serverar. jag hittade inte de par som jag sökte efter, men de vart ett par enkla svarta som jag får ha tillvidare! :) sen hittade jag ett par söta sjömans skor, som jag var tvungen att köpa :) hittade även två par till skor, men jag ska nog dit ihelgen igen och testa dom när Samuel är med, så jag har någon som smakråd! :)


Bägge paren kostade 150:-, så de är ju som fått! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0