måndag och första skoldagen på länge! :)

Hallå! vilken härlig dag de är idag! Jag och Samuel är så himla duktiga. Vi kom på igår att de kanske är dags att börja städa ur lägenheten, om de ska vara gjort innan helgen. Så vi ställde klockan på åtta imorse, så vi skulle ha hela dagen på oss att städa. men vad hände? vi snooza i 3 timmar! :) vi är så himla duktiga! så nu är dagen snart över och jag börjar snart skolan, så de blir nog inte allt för mycket idag! :) men nu ska vi fika sen åka in till stan, tjing
ps. på tal om tjing. jag tänker på katching, de är löning idag! :=

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill åxå kunna snoza men mitt larm går inte att göra så med, hon skriker tills nån stiger upp :)

2009-05-25 @ 13:09:07
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0