samhälls

Samhälls arbetet ska in på tisdag. Vi har haft sen efter jul att jobba med de, men så dum som man är har man inte börjat än! men nu har jag tagit tag i de. Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om, men sen kom jag på att jag ville skriva om abort. De snackas mycket om de ska vara lag på att inte få göra abort och så vidare, så jag tyckte att de var en bra sak att skriva om!
Jag har kollat in massa sidor och hittar hur mycket som helst om de ämnet, så de kommer nog bli en enkel match! jag ska se när jag ska skriva allt, jag har massa information nu, men nu är de ju helg! :) jag får se om jag kasnek ahr tid på söndag att skriva lite.
Jaja, ska laga mat med mamma nu. Lövbiff, inrullade i vitlöksfärskost och pasta! :) mummmms! tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0