projektet avklarat!

Hallåj! sitter nu hemma hos min älskade mami :) Jag och Tina ska snart laga mat, PALT! de är så gott, de funkar alltid! :)
Vad som händer ikväll får vi se, de blir nog att ta de lungt. Samuel ska väl vara med Fredrik, så jag ska nog hålla mamma sällskap! :)

Projketredovisningen gick väl sådär idag. jag kommer på massa nu i efterhand som man skulle sagt, men de är ju så dags att komma på de nu! Jag hoppas att Staffan och 2:orna var nöjda och fick insperation! :) Nu är jag glad att projektet är över, de har varit skit kul men ändå lite jobbigt. De enda jobbet vi har kvar nu i skolan är arbetet på samhälls som ska i nästa vecka, sen är de ju bara praktiken kvar! :)
ska kia iväg nu, tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0