Praktiken, dag 2

Jag har inte så mycket att skiva om pratiken idag. De blir iallafall jobb på fredagkväll, så de är nice! :) Jag är så jävulskt trött nuförtiden(sen praktiken börja). Jag börjar klockan åtta och slutar vid 3(inte farligt alls!), när jag kommer hem är jag dödstrött. Vi lagar mat, kollar lite på tv och sen går jag och lägger mig innan nio! när jag gick skola hade jag sovmorgon nästan alla dagar, så jag måste försöka vänja mig vid de.

Anledningen till att jag inte skriver så mycket längre är att jag helt enkelt inte orkar sitta på datorn, sen har jag inte tid. (jag går ju och lägger mig samtidigt som barn). Jag har också ett par kommentarer som jag ska försöka svara på så snart som möjligt. :) ska sova nu, jag har varit uppe alldelens för länge! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är uppe lite längre än Emma, hon går i säng sju :P Men däremot pensionärer brukar krypa isäng vid nio :)

2009-04-02 @ 08:41:17
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0