Studenten och massa bilder

Nu är jag här, och jag är sjuk! :/ Jag har haft feber, jag har varit illamående och svettats och frysit på samma gång. de är jävligt tråkigt, jag har missat två jobbdagar. men de är förhoppningsvis bättre att vara hemma och bli frisk än att jobba gärnet och vara sjuk hela sommaren!
Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder från studenten! bästa dagen på länge! :) de är absolut en dag jag aldrig kommer att glöma. de vart många face-bilder, men de är studenten så jag måste lägga upp dom! :)














Jag blir så glad av bilderna! :)

PS. VEM ÄR DET SOM STÅR KVAR?
- HR STÅR NÄR DOM ANDRA FALLER!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vilken fin klänning du hade :)

2009-06-20 @ 19:10:47
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0