köket!

Hittade en rolig grej på Josefines blogg. Tyckte det skulle vara rolig med tanke på att jag gillar att stå i köket och både laga mat och baka! :)

Utmaning: KÖKET!

¤ 
Tre saker som jag alltid har i kylen:
1. Mjölk
2. Marmelad
3. Ägg

¤ Tre saker jag alltid har i frysen:
1. Laxfilé
2. Wokgrönsaker
3. Glass

¤ Tre saker jag alltid har i skafferiet:
1. Frukt
2. Bröd
3. Flingor

¤ Tre kryddor jag alltid har hemma:
1. Salt
2. Svartpeppar
3. Rosmarin

¤ Tre livsmedel jag använder varje dag:
1. Mjölk
2. Flingor
3. Juice

¤ Mina tre favoritgrejer i köket:
1. Potatispress
2. Rivjärn
3. Skalare

¤ Tre saker som inte får komma in i mitt kök:
1. Mögel
2. Kalvsylta
3. Surströmming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0