H&M


Jag har beställt från H&M, ett par skor och en cardigan. Jag valde ett par svara Espadrillos, hade svårt för att bestämma mig för vilken färg jag ville ha, men har jag tur får jag låna av syrran, hon veställde nämnligen en av varje färg! :) dom finns i, svart vit rosa och guld. Dom kostar 149:- så jag funderar över varför inte jag också köpte fler par!? men, i värsta fall får jag gå på affären och köpa fler.
Jag beställde också en cardigan. Jag minns dock inte vilken färg jag valde, den fanns också i massa olika färger. men de kan ha varit den här rosa, annars en vit eller svart tror jag! :) Den kostade också 149:-.
Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar att betsälla från hm, men de borde komma snart! :) tjing


Kommentarer
Postat av: Tess

men va, jag köpte den där tröjan fast i lila, men jag tappade den.. och jag hittade den inte på hemsidan. hjälp mig :(

2009-01-22 @ 16:09:58
Postat av: Cristel

dom är jättefina dom där skorna, jag köpte såna förra året och jag gillr dom haha

2009-01-24 @ 12:04:45
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0