Bra humör

Godmorgon! sitter och dricker nyponsoppa och de är så gott! det var länge sedan jag hade i såna där 'bröst' som jag kallade dom, men dom heter väl något med mandel.och glass är också gott och ha i! :)
Jag ska snart försöka få upp Samuel ur sängen, så vi kan åka och handla mat inför veckan. När vi gjorde våran matsedel igår, insåg vi att vi nästan inte hade någon maträtt med någont slags kött i. Vi hade broccolipaj, pastasallad, grönsakssoppa, sen på fredag har vi lax. haha! men, vi klarar oss nog iallafall! :)
Efter handligen ska vi åka ut till min moster i Norum, för att lämna Greta och fika. tjing

ps. jag blir på så bra humr när jag ser min nya blogg! :)

Kommentarer
Postat av: Cristel

hihi okeeeej ! ja men jag skulle ju kunna fråga emma om du får vara med oss först där, annars kan vi ju ses sen då vi har ätit middag med henne åså?

2009-01-26 @ 11:39:03
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Josefine

Det alltid vara bra väder då! :) Ligga kring 30 grader på dagarna och kanske 20 på kvällarna iallafall. När for dit 14 juni förra året var det alldeles för varmt så då blev det nästan för jobbigt :/ Så slutet på maj / början på juni brukar vara perfekt ;D Vi har bestämt att vi ska åka utomlands någonstans då. Hade funderat lite på Grekland för att variera mig men det börjar luta mot turkiet ändå :P Är väl roligt att besöka något annat land någon gång också men när man trivs så bra så behöver man kanske inte det:D Studenten är väl den 10 förresten?

2009-01-26 @ 11:48:59
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: Cristel

hihi jaa ;p

jag kan fråga henne iaf. men hon kanske redan har fixat allt det vet man ju aldrig. men hur som helst så ses vi ju sen om ni kommer ;D

2009-01-26 @ 12:13:12
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Cristel

förresten, svara på frågorna i mitt senaste inlägg ;P hihihi

2009-01-26 @ 12:13:32
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0