studenten närmar sig med stormsteg!

Hej och hå! Nu var de länge sen igen. jag får skylla på att jag är i Nordmaling och då sitter jag inte så mycket på datorn. Imorgon blir de ju lov, så då åker jag och Samuel till Lycksele, så under lovet kommer de säkert inte heller bli så mycket skrivande! men då har jag väl bara mer att skriva om när jag kommer tillbaka! :)

Idag fick vi iallafall våra studentmössor! :) nu känner man av att de är nära. Nu är de bara praktik i åtta veckor, sen studenten! :) De ska bli så kul, men endå inte att jobba efteråt! Här kommer en liten lista på de jag köpe till studentmössan! :)


Läder armband i brunt och vitt. Jag tycker att dom var skit snygga och dom kommer passa bra till sommaren när man har fått lite färg! :)

Glajerna! Vi var ett gäng som köpte dom, så nu hoppas vi på att det blir sol. annars kommer dom användas endå! :)

Nyckelring, den tog jag bara för att den var gratis! :)

Shorts, dom kommer passa bra när man bara är hemma eller att sova i! :)

Kommentarer
Postat av: chärry

Inte mkt det. Jobbar lite extra men inte mkt :/ O försöker komma igång o träna :) sen pluggar ja friskvård och anatomi/fysiologi på distans =) vad gör du själv?=)

2009-02-25 @ 21:48:30
URL: http://caaroliine.blogg.se/
Postat av: Linda

Akta så det inte blir barn om du springer runt i de där shortsen hemma :)

2009-02-26 @ 08:45:11
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0