mys till 100!

Hemmakväll med mys! Igår vart det utgång och de var roligt, de kunde fått varit lite mer folk, men vi partade på ändå! :) Jag skulle egentligen åka till Östersund idag och hjälpa syrran att flytta, men de var ganska segt imorse, så jag stannade hemma! Jag har ju lov snart, så man kanske tar en tripp ner då! :) Dagen-efter-morgorna är inte roliga, jag hade aldrig klarat av en bussresa sen bil i timmar! :/
Jag och Samuels sov iallafall ut idag, tills hans syster kom och lämnade hundarna, vi har alltså varit hudvakt idag. Det var nog ganska bra, så vi var tvungna att gå ut och gå och få frisk luft! :)

Måste också barätta att Samuels syster födde en liten Sigfrid inatt! :) Stort grattis! 10 veckor kvar tills hans andra syster blir mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0