Gott nytt år alla! :)

Jag Samuel Paulina Fredrik och Johnny har just avnjutit en trevligt middag. det vart en typ skagen toast till förrätt. Potatisgratäng med morötter, oxfilé, champinjonsås och en grönsallad till varmrätt och efterrätten kommer på ett tag då vi orkar, det blir en marängswisch(stavning)! :) nu ska jag fortsätta vara trevligt och umgås med mina underbara!

Det var en gång en flicka som red på en ål, skål! (ta en slurp i munnen och fortsätt) det var en gång en flicka som red på en älg, svälj! :) Gott nytt år alla! :)

Kommentarer
Postat av: Olivia Lindström

Jag har en utlottning i min blogg som gäller en Face Cleaning Gel från Apivita. Jag hoppas att du vill vara med, det är helt gratis!



http://olivialindstrom.wordpress.com/2010/01/03/utlottning/



/Olivia Lindström – Bloggar om skönhet

2010-01-04 @ 00:20:25
URL: http://olivialindstrom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0