vardag

Godmorgon! Samuel åkte nyss iväg till stan. Han ska och käka lunch med Fredrik, Johnny och Stefan, eftersom Fredrik och Paulina flyttar till Kiruna på torsdag! Jag kommer aldrig förstå vad dom ska dit upp och göra, men de löser sig alltid! Paulina kommer tillbaka, hah! :)

Så nu är jag ensam hemma och funderar på vad jag ska göra. de finns mycket jag skulle behöva göra. Här är en lista på vad som jag skulle behöva göra:
¤ Plocka undan ute i trädgården och rensa rabatterna - de kändes tråkigt för de blåser ute och solen har gått i moln!
¤ Städa och plocka undan inomhus - de låter roligare, men endå inte så uppiggande!
¤ Kolla vilka bilder jag ska skicka in till extrafilm, så jag får ut dom på fotopapper. (erbjudandet om 40 gratis bilder går ut idag!) - de måste ju göras, men de är ju miljontals bilder!
¤ Ta min joggingrunda! - vilket kändes extremt jobbigt eftersom de blåser så kallt ute!
¤ Bygga klart pusslet - de låter roligt. och de skulle vara bra att få bort de från bordet! ;)
Puh, jag får se vad jag orkar göra. de jag inte hinner med får jag göra till veckan, då vi kommit hem igen! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Extrafilm..Hm kanske man ska gå med där :) Skulle vilja framkalla lite bilder jag med. Du verkar ha det riktigt fullt upp! Jag blev lika förvånad själv om att de ska flytta dit. Har de något jobb då?

2009-08-16 @ 16:47:35
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0