röjning

Usch, de känns att hösten är på väg nu! de blåser, är kallt och solen är borta! :/ Jag pappa och Samuel var ute och tog bort massa träd och buskar igår. Allt skulle egentligen varit borta för länge sedan, man pappa har aldrig oskar göra något åt de. men nu när de är jag som bor i huset, är de jag som bestämmer och gammbuskar ska inte vara kvar! :) Resultatet vart bra, de är mycket ljusare och öppnare. Nu väntar vi bara på att komunen ska komma och ta bort massa björkar som står på baksidan. de kommer att bli kanon! :)
   
Här är några bilder från igår! :)

Nu ska jag göra mig i ordning. Jag Samuel och Tina ska åka till Nordmaling och hälsa på Samuels mamma och sen ska vi på Lögdeås modehus. Varken jag eller Tina har varit där någongång, så vi tänkte fara och kolla vad dom har för fina kläder! :) tjing


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är alltid roligt att framkalla bilderna. Känns som man tar vara på dom bättre då. Vad bra att du tar tag och fixar lite :) ha en bra helg kraam!

2009-08-21 @ 13:23:15
URL: http://mysstund.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har hört det ryktas att det inte är så roliga kläder där men hon som sa det är å andra sidan över 50 så det räknas kanske inte :P

2009-08-21 @ 13:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0