när man har lite att göra

Starship - nothing's gonna stop us now spelas på tv just nu. Samuel lyssnar på någon konstig tv-kanal, med 80-tals musik. men så dåligt är de faktiskt inte, kanske inte min musik genre men :)

Idag har jag jobbat, de vart ett pass på ica. sen har jag och Samuel varit hos mamma och käkat middag. Vi gjorde en älggryta med grönsaker, gelé och potatis till, mycket gott! :) Jag lagar aldrig till grytor själv, så de är alltid gott att komma hem till mamma och äta hennes, dom är alltid då goda! :)


Arthur leker med sin leksak! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du tycker det är konstig musik, du levde ju inte på 80-talet :P

2009-08-29 @ 14:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0