arbetslöshet är skönt men jobbigt

Dagarna går så fort nu när man är utan jobb. De är skönt att vara ledig, men då dagarna går fort och man inte hinner med något blir jag stressad. jag kan ju inte vara arbetslös hur länge som helst, man måste ju få in lite pengar! :)
Chefen på operan ringde idag och frågade om jag var redå för höstjobb där och såklart svarade jag att jag var de. så vi får se hur mycket jobb de blir. Jag ska iallafall jobba på fredag, sen är de bara att hoppas att de blir så mycket som möjligt! :)

Övrigt har de inte hänt så mycket idag. jag har städat lite, plockat undan mina kläder som låg spridda över golvet i sovrummet :) Vi har också haft ett snabbt besök av Patrick som hade vägarna förbi Vännäs. :) Nu har jag en över gosig Arthur här, så jag ska mysa med han nu. tjing

Kommentarer
Postat av: Camilla

förstår vad du menar. Man hinner inget och man orkar inte ta tag i något heller...Men snart börjar ju min kurs så då har jag ju ngt att göra om dagarna. Vad bra att du får lite jobb iaf, annars blir mna tokig :D

2009-08-26 @ 10:49:32
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0