tisdag

Jag vet att jag är usel på att uppdatera nu för tiden. men jag har ingen orka att sitta på datorn längre. Jag sitter alltid på Samuels dator, för den är alltid på :) men jag ska försöka bättra mig och skriva mer.

Hell´s kitchen börjar ikväll, yey. Jag har längtat länge nog nu. fårgan är bara hur jag ska hålla mig vaken till klockan elva. Jag är som sagt jävligt trött nu när jag praktiserar, och somnar gärna innan klockan nio! :) de är också dh ikväll, så jag ska duscha och göra mig i ordning nu innan tvn börjar.

På praktiken går de bara bra. Jag har än så länge bara jobbat dag, och de är ganska skönt. men på torsdag och fredag blir de kväll. Jag har ju varit med förut så jag vet ju hur allt funkar. Jag fyller ju även år på fredag! :) dock bara 19, så de är väl inget att hurra över egentligen, men de är alltid kul att få presenter, tårta och ha kalas! :)
jaja, ska gå och duscha nu, ska försöka skriva imorgon :) tjing

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag åker till lycksele på torsdag på min födelsedag och firar med släkten & sedan firar jag med vänner i umeå på fredagen ;) ska du ut på din födelsedag? :)

2009-04-21 @ 20:05:12
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi somna framför tv´n igår, missade slutet på the mentalist, så vi ä lika trötta som du :P

2009-04-22 @ 15:29:09
URL: http://lindaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0