Praktik dag 5

änligen fredag! :) I vanligafall bruka jag vara ledig, men inte nu längre. Jag jobbade i köket på operan imorse och ska snart dit idag och jobba kväll. men nu får jag betalt, så då känns de bra! :) Jag hade tänkt åka till vännäs ihelgen och träffa mamma och hälsa tina välkommen hem, men de blir eventuellt jobb imorgon också, så vi får se :)

Om jag inte berättat de redan så har Samuel sagt upp lägenheten. Usch, de känns hemskt! De var nyss en tant och en gubbe här och kollade på lägenheten och dom lät mer än glada över lägenheten! dom hade kollat på massa lägenheter men ingen hade varit super, förutom våran! så för våran del lät de inte bra!
Vi får se om Samuel får något jobb snart så vi kan ta tillbaka lägenheten, annars blir de väl att flytta hem till mamma! ne, men vi ska eventuellt kolla på en lägenhet i Vännäs, men där vill jag ju inte bo. :/

jaja, ska laga mat nu, så jag klarar mig tills jag får äta ikväll! :) tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Klart du inte vill bo i Vännäs, du vill ju bo i Lycksele :P

2009-04-03 @ 18:05:00
URL: http://lindaru.blogg.se/
Postat av: Josefine

Aha, vad kul :) hur länge har hon gått där då? Blir det sandsjö till helgen? :)

2009-04-05 @ 13:00:20
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0