en vanlig tisdag

Snart är de helg och lov! de är ganska lugnt på operan nu, de är inte lika mycket folk som vanligt. Vi har inte alls mycket att göra, men de är ganska skönt! :) på torsdag efter lunch, så åker jag och Samuel till vännäs. De blir att handla och packa allt som ska med till stugan. Vi åker upp på fredag och är där över helgen, de ska bli så skönt att bara vara och grilla, pimpla och mysa! :)

ikväll hade jag tänkt att se på dh, men eftersom de är hockey blir de inget! varför ska hockey visas på femman, de kan dom väl visa på någon soprtkanal, de finns ju miljontals sportkanaler!
jag sk ta mig en dusch nu, sen blir de väl sängen kanske ;/ tjing


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker inte heller att de borde få visa hockey... Hockey borde ha en egen kanal så det inte stör oss som inte är ett dugg intresserade :)

2009-04-08 @ 17:46:06
URL: http://lindaru.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh! jag håller med. De har väl en egen kanal där de kan visa sport dygnet runt haha!

Ha en fin påsk :)

2009-04-09 @ 14:59:53
URL: http://mysstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0