shopping :)

Var på stan idag efter att jag varit på utvecklingssamtalet, som förövrigt gick bra! hade inte tänkt köpa något på stan men det går ju inte att undvika! :) Jag köpte en mössa, de är ju så kallt på morgonen då man ska gå till bussen så de kan verkligen behövas! sen vart det en kokbok som jag köpte på rea. Jag tänkte ha den i min och Samuels framtida lägenhet! annars lär de bara bli mackaroner och korv! :)
    
Det blev också en sväng förbi Blomsterlandet, där vi köpte tre blommor som vi också ska ha i väran lägenhet! :) Samuel får troligtvis jobb från och med måndag så vi kollar på lägenheter som skulle kunna passa oss, men vi får se hur det blir! :)

  
1. Dracaena, 29,90 + kruka 49,90. 2. Dracaena, 59,90 + kruka 59,90. 3. Succulent, 39,90 + kruka 49,90


Kommentarer
Postat av: Cristel

ska ni flyttaaaaa? ;D in till umeå?

2008-10-02 @ 13:46:32
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: karrååww

om de blir som idag, men de blir de inte! :) Jag älskar blommorna och ytterkrukorna!

2008-10-02 @ 21:52:10
URL: http://karrolilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0