Eget hem!

Det känns som år sedan jag skrev! men nu kommer jag tillbaka! datorn vart klar lite tidigare än sagt, så jag ska in på Expert imorgon och hämta den! :) kommer bli skönt att kunna sitta på datorn när man vill och vart man vill! :)
För er som inte redan vet, flyttar jag och Samuel till eget imorgon! :) Vi har hittat en 2:a på Ersboda i umeå, så imorgon blir jag Umebo! :) det blir en tidig morgon imorogn, vi ska upp klockan sex för att hämta släpet hos Kjell-Ivan. efter de bär de av till Nordmaling för att lasta på an massa där och sen in till Umeå! Nästa helg blir de IKEA för mig Samuel Paulina och Fredrik, måste ju bunkra upp med massa saker till lägenheten! :) jaja, ska gå och handla mat med Tina nu. tjing

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vad kul! :) Jag kanske kan skicka med en liten beställning till ikea? ;) hihi.

2008-10-31 @ 01:36:16
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0