hur jag duschar

Hallå! Söndag idag, känns både jobbigt och tråkigt. Nen de är bara att njuta av en sista dag med Samuel, han jobbar eftermiddag hela veckan, så vi kommer inte att ses så mycket! :( så ikväll ska vi göra en god middag, sen måste jag träna mer på mitt nationella som jag har på tisdag.

Jag hade lite att göra imorse, så jag tog ett varmt bad och tänkte att jag skulle skriva i bloggen vad jag använder för produkter före och efter jag duschar. tyckte att de kunde vara roligt :)

1: Lägger på en anisktsmask från hm.
2: Shamponerar in håret med Lanza Healing Colorcare Color Preserving Shampoo.
3: S
krubbar hela kroppen med en skrubb från Mjukt & skönt.
(sköljer ur håret och kroppen)
4: Balsamerar in håret med Lanza Healing Colorcare Color Preserving Conditioner.
5: Tvålar in kroppen med Nivea bath care.
(sköljer håret, kroppen och ansiktet)
6: Masserar in Niveas hair care.
7: Masserar in Mary Kay´s time wise ansiktsskrubb.
(sköljer ur håret och ansiktet +  torkar mig)
8: Smörjer in ansiktet med Mary Kay´s ansiktskräm.
9: Smörjer in kroppen med The body shop´s papaya lotion
10: Använder rexonas daodorant.
(använder inte alltid aniktsmasken och hair care, mest när jag vill lyxa till de! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0