upp och ner

hallå! är hemma från skolan idag, mår inte på topp. Ska strax gå och lägga mig i sängen för att läsa lite och sedan vila ett tag och se om de kanske blir bättre. Sen måste jag på apoteket och köpa lite piller som jag kan knapra på! :)

Boken jag läser är ett skolarbete som vi gör på svenskan. Den heter Mig äger ingen och är skriven av Åsa Linderborg. Den handlar om en flicka som växer upp med sin alkoliserade pappa, så jag har förhoppningar om att den ska vara bra! :) jag får skriva en recension om den när jag har läst ut den! tjing

Kommentarer
Postat av: Cristel

haha jaså? ;)

säg till när du ska hit då, eller så kanske vi ska ner snart. ska ju till tandläkaren den 25:e och en ska jag ner till umeå före jul också.. haha

2008-11-19 @ 13:10:37
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: Nelly

usch är du också lite sjuk:( jag med:'(

2008-11-19 @ 15:54:21
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0