idolkväll

Kom på att jag måste skriva om idol lite :) ikväll är de love tema för hela slanten och jag kommer sitta bänkad i soffan, förhoppningsvis med godis och kanske en julmust! :)
här är vad idolerna kommer sjung:
Robin Bengtsson:
Låt 1: Robbie Williams - Let Me Entertain You
Låt 2: Sting - Fields of gold
Kevin Borg:

Låt 1: Ronan Keating - If tomorrow never comes
Låt 2: The Rasmus - In the shadows
Anna Bergendahl:
Låt 1: Tina Turner - Simply the best
Låt 2: Eva Cassidy - Over the rainbow

Johan Palm:
Låt 1: The Pretenders - I'll stand by you-
Låt 2: The Cure - Friday I'm in love

Alice Svensson:
Låt 1: Kelly Clarkson - Because of you
Låt 2: Beyoncé - Crazy in love

Nu är de 5 kvar och ikväll blir dom 4. Jag hoppas nästan att Robin åker ut, gillar inte han riktigt! vem som vinner har jag ingen aning om, men jag hoppas att de blir Kevin. Anna och Alice är nästan bättre, men Kevin uppskattar alltig så mycket och blir så glad. därför tycker jag att han är en värdig vinnare! :) ska åka iväg på Expo och Expert nu, tjing


Kommentarer
Postat av: Cristel

jaa juste är ju idol ikväll ;)

joo vi ska flytta in ! 1 dec !!! yeeeey

2008-11-21 @ 16:25:16
URL: http://cristelles.blogg.se/
Postat av: johanna

Gör inte johan palm "friday i'm in love" bra kommer jag ju skjuta någon, jag älskar den låten!

2008-11-21 @ 18:24:54
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/
Postat av: Cristel

hihi jaaa, men inte förrän vi har en soffa att sitta i hahaha

2008-11-22 @ 01:37:39
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0