torsdag fast de känns som lördag!

Var på stan igår med syrran, hade längtat efter att shoppa, men de vart bara ett par solglasögon! :) på kvällen vart det Lycksele för mig och Samuel, vi hade lite att göra och tänkte hälsa på lite folk. Sen erbjöd sig Samuel att vara chauför till hans syster, så vi var hemma vid 4-tiden imorse, och klev sedan upp vid 11 för att börja inventera klockan 12. Inventeringen gick bra, jobbade ca 5 timmar, så det blir väl en slant :) sen ringde Leif från operan idag för att höra vilka dagar jag jobbade där, så att han kunde skicka min lön!
Imorgon blir det Nordmaling för mig och Samuel, ska åka in med pappa klockan 6 imorgon bitti, så vi hade tänkt lägga oss nu. Samuel ligger i sängen och väntar på mig, så jag ska väl pallra mig dit! men jag skriver imorgon då jag vaknat i Nordmaling. godnatt, puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0