solnedgång

Hamburgare med friscobröd till lunch, muma! :) jag och Samuel sov ut idag, vi klev upp vid halv 11 och jag började plugga projektprovet som vi har imorgon, inte roligt! :/
Samuel är ute och målar nu, och jag hade väl tänkt gå ut ett tag jag också, men jag ska träna lite på provet först!

Igår kväll åkte jag och Samuel ut till Fårskäret och kollade på solnedgången vid havet, det var så fint. Jag ångrar att jag inte hade kameran med mig, himlen var alldelens rosa! :) Det var så mysigt att gå där vid havet och lyssna på vågorna och fiskmåsarna! :) Vi får göra om det nån gång i sommar och ta med oss kameran!
ne, nu ska jag fortsätta så jkag tar mig ut nån gång idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0