snart fredag!

Har varit och kollat på syrrans lägenhet ikväll. den var mycket fin måste jag säga, rikgit mysig. där kommer jag spendera många nätter! :) Får se hur det blir imorgon, om jag far dit efter skolan och hjälper henne och ställa till allt och möblera. Jag älskar verkligen att inreda och möblera när man flyttar, men inte då man flyttar ett helt hus. Men som nu när syrran flyttar och då Samuel flyttade till Lycksele, då det är små mysiga lägenheter! :)

Har inte bestämt något inför helgen än. hade planerat att hitta på något med Paulina innan hon åker ner på praktik till Barcelona, så det kanske blir något sånt imorgon. Sen vart jag erbjuden jobb på lördagkväll, men vart tvungen att tacka nej eftersom Isac fyller 20 år imorgon så han ska firas, så det blir kanske Lycksele på lördag! :)

Ska gå och duscha nu, sen får vi se om det blir sängen på en gång eller inte, det blir nog lite korsord först. Samuel är nere hos Fredrik och ser på hockey så han är inte hemma förns vid 12, men jag klarar mig! :) godnatt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0