sjuk som vanligt!

Ja, jag är hemma idag, sjuk som vanligt! de verkar aldrig vilja gå över, och de lär jag få leva med! :/ har inte gjort så mycket alls idag, när Samuel kom hem från skolan for vi på banker och jag skaffade mig äntligen en internetdosa, så jag kan hålla reda på mina pengar själv! :) och så for vi på konsum och köpte bullens, så de vart våran lunch.

Nu sitter jag och lyssnar på Nightwish och försöker göra svenska uppsatsen som ska vara inlämnad imorgon. Det känns riktigt jobbigt, för jag fattar ingenting och det är pga våran kandidat, som inte kan någonting! men jag ska göra mitt bästa iallafall! :)


The Poet And The Pendulum
I'm afraid. I'm so afraid.
Being raped again and again and again.
I know I will die alone.
But loved.
You live long enough to hear the sound of guns
Long enough to find yourself screaming every night
long enough to see your friends betray you.
For years have I been strapped unto this altar
Now I only have three minutes and counting
I just wish the tide would catch me first
And give me a death
I always longed for


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0