Jag vill utomlands!

ja, rubriken säger allt just nu! jag är så sugen på att ta en sista minuten till något varmt land, där jag bara kan sola, bada, shoppa och äta god mat! :) Jag kollar på bilderna från turkiet och vill så gärna tillbaka. Den veckan jag och Samuel var där nere, var underbar! :)

 

Idag vart det frasses för mig Samuel och Tina(syrran), efter maten var vi så mätta och uttråkade så vi bestämde oss för att åka in till Umeå för att fördriva tiden. Först åkte vi på ÖB där vi köpte en tillbringare till våran syster Linn. Märkte att hon inte hade någon när jag skulle blanda lättdryck hos henne förra veckan! :) Sen åkte vi vidare till Rusta där vi köpte en hall-lampa också till syrran! :) Och eftersom vi hade köpt en tillbringare var vi tvungna att köpa kolasnitt och så for vi och överraskade henne!

Nu är jag så himla trött så jag ska kolla lite bloggar, sen borta tänderna och sova! :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0