IKEA

Har varit på ikea hela dagen med familjen, och är nu äntligen hemma! :) jag är förvånad över mig själv, jag köpte ingenting på ikea. bara en tröja från Cubus :) Vi kom ner vi 12 tiden och var klar på ikea vid 5, så jag tror att jag måste ner dit snart igen, och gå lite på klädaffärerna :) Sen köpte jag och Tina mjukglass som man "gjorde själv". Det var ganska kul, man satta struten i en maskin tryckte på en knapp, så blev det en glass! :)
På vägen hem skulle vi stann i Härnösand och käka, men eftersom att ingena av oss har varit där förut var det ganska svårt att hitta. men tillslut hittade vi O´learys där vi åt middag :) ska ut nu ett tag, men skriver kanske sen eller imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0