hemma idag också!

Mannagrynsgröt och Jay Leno till frukost är inte dåligt. men någonting som är dåligt är min mage, den är som en bergodalbana, ibland bra och ibland dåligt! :/ jag vill att Samuel ska komma hem och ta hand om mig! men tror jag ska försöka göra klart uppsatsen nu, så den är klar att skicka in.

Och nu sitter Paulina på flyget på väg ner till Barcelona på praktik i 4 veckor, jag är inte lite avensjuk! jag vill verkligen åka utomlands nu, bli lite brun och bara ta det lungt! :) Det blir inte bättre av att Josefine skriver om turkiet i varje inlägg på bloggen! jag blir galen, jag vill också utomlands! men om jag ska köpa en dator och ny telefon blir det inte kvar så mycket av sparpengarna! :/ ska fortsätta med svenskan nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0