Födelsedagsfirande!

Ja, då var en till kväll över. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har städat lite och så! Sen nu ikväll vart det ju middag och tårta med familjen. Det är så skönt att bara sitta och prata en kväll med familjen, om allt och ingenting! :) Presenter fick jag ju också av farmor fick jag en choklad ask och 200 kronor. Av pappa fick jag en kortlek, en chokladkaka och nån gelegodis (från Serbien då pappa var där på jobb!). Sen av pappa och Ann fick jag en ansiktskräm, böcker och en resa till Ikea där jag ska få handla 'flytta hemifrån grejor' för 1000 kronor! Så nu är allt födelsedagsfirande över!

image21
Den lilla bilden är en bok som heter "När livet stannar" som jag ska få av pappa den 21 maj, då den kommer ut på pocket!

Såg slutet av Top model. Jag vet att jag har sagt att det inte spelar någon roll vem som åker ut nu efter att Heather åkte ut. men jag tycker faktiskt att Bianca var bättre än Jenah, så vi får se hur det slutar!
 ska sova nu, skriver imorgon när jag kommer hem från skolan! godnatt, puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh Mina hemligheter är jättebra!

2008-05-08 @ 23:55:05
URL: http://ponkins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0