dööööd

Godmorgon! jag sitter här som en zombie, jag har sovit jätte dåligt inatt! De kan ha bero på att  jag inte har sovit på sidan/öronen utan som en stel pinne på rygg! :/ Jag brukar tycka de är skönt att ligga på rygg, men kanske inte en hel natt!
  
Ps. De vart två halv stora guldpluppar!

Igårkväll jobbade jag till klockan 9, sen bestämde jag och Samuel att vi skulle åka in till stan för att kolla läget på brännbollsyran! Jag tycker inte att det var så mycke liv på fysikgränd men vi kanske var där fel tid. För nog tror jag att polisen och brandkåren hade fullt upp! :)
Jaja, jag ska gå och kolla vad jag ska ha för kläder ikväll, ska jobba på Mickes systers bröllop! :) har jag otur måste jag köpa mig en tröja på stan innan vi åker dit! hej å hö

Kommentarer
Postat av: karrååååw

fin hålen!

2008-06-01 @ 22:21:58
URL: http://karrolilah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0