Trevlig helg!

Midsommar är över och jag och Samuel hade de väldigt mysigt! :) (lägger kanske upp nån bild sen!)
Igår åkte vi hit till Nordmaling för att hinna se Samuels mamma och Peter något under sommaren! :) (jag jobbar ju hela sommaren!) På kvällen åkte jag och Samuel till Rödviken för att överraska Paulina och Fredrik, som var där och campade med familjen. Sen tog vi en runda minigolf, jag minns inte hur de gick, men jag vann iallafall inte! :)
Idag kom dom och hälsade på oss, och vi for och tog en till runda med golf, då jag kom tvåa efter Fredrik med 69 poäng. Vi hade planerat att äta middag tillsamans så vi testade ett ställe här i Nordmaling som var riktigt bra. Jag visste inte att svenskar kunde göra så goda pizzor!? :) 
Nu sitter jag här i min ensamhet och installerar sims 2 på Samuels dator så jag kan spela lite. Jag längtar tills den 25 då jag får lön, då blir de nog att investera i ett nyss sims spel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0