Mary Kay

Då var det onsdag och jag är ledig! mycket skönt! :) Har varit ute i trädgården nu på morgonen och krattat och klippt gräsmattan! :) Jag funderar på om jag ska orka fara ut och springa lite eller om jag bara ska ta de lungt! Jag måste iallafall skicka in svenska och samhäls uppgiften idag.

Ihelgen var det ganska mycket planerat! Fredan jobbade jag på ica, sen vart det en sväng förbi stan för att kolla läget! :) På lördagen jobbade jag Kajsa Tess och Ida på Mickes systers bröllop! Mycket trevligt! :) I söndags åkte jag och Samuel till hans syster i Lycksele, för att jag hade blivigt bjuden på hudvårdsparty! :) Vi fick testa massa produkter av Mary Kay, mycket roligt! :) Jag köpte också två ansiktsprodukter, en 3-in-1 cleanser och en kräm mot torr hud! Dom funkade jätte bra på mig, så jag tycker att det är värt pengarna! Jag har testat 100 olika krämer mot torr hud, men hittar aldrig någon som funkar. så nu äntligen hittar jag den! :)
Vi fick också testa en handkräm, som var helt underbar! Händerna vart så mjuka och den höll till och med i sig efter att man tvättat händerna!
image47
Jag köpte dom två produkterna på första bilden! Och funderar på att köpa handkrämen när jag har råd att lägga ut pengar på de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0