hemma igen!

Det gick bra på vårdcentralen idag, jag har inte urinvägsinfektion eller är gravid vilket känns väldigt bra! :) Kom nyss hem från Umeå och ska väl snart äta någon middag med Samuel och Tina! :)

Förra veckan gick jag på sommarlov kan man säga, jag hade min sista lektion på tisdagen så jag har varit ledig sen dess. Förutom att jag var på skolan en snabbis i tisdags för att lämna igen böcker och nycklar! Och i tisdags var det dags för Samuel att ta studenten, så vi var i Lycksele och firade han! :) Som studentpresent gav jag han en klocka och en skjorta, han fick också massa annat från resten av familj och släkt! :) På kvällen var det tänkt att vi skulle på hotellet, men jag har så ont i magen så de vart ingenting för min del.

Nu är vi i Vännäs och jag börjar jobba imorgon, vilket känns riktigt jobbigt! men vad gör man inte för lite pengar! :) Köpte föresten ramar idag till mina Marilyn Monroe afficher idag, så nu kan jag äntligen sätta upp dom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0