Böcker!

I tisdags ägnade jag hela kvällen åt att läsa Linda Rosings bok Den nakna sanningen. Jag trodde att den skulle vara mycket bättre än va den var! Det var nästan bara att hon träffade nya pojkvänner hela tiden och alla var dum i huvet! Sen var det om uppväxten, Big Brother, knarket och våldtäckten, men den imponerade ändå inte på mig!
Nu ska jag börjat läsa boken När livet stannar skriven av Malin Sävstam. Det är en självbiograf precis som Linda Rosings bok. Jag har inte hunnit läsa så mycket ur boken, men den handlar om när Malin mister sin familj i tsunamin i Thailand!
   

En annan bok som jag själv tycker är riktigt bra är Magdalena Graafs bok Det ska bli ett sant nöje att döda dig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0