ledig/stan med mamma

Kom nästan nyss hem från stan! Jag och mamma var båda lediga idag, så vi bestämde oss för att åka in till stan och köpa lite småsaker! :) Vi var först på ersboda och kollade igenom alla affärer, sen åkte vi på Mariehem och tog oss en räkmacka på Viktorias sen åkte vi in till stan och sist en sväng förbi ÖB. Jag köpte två t-shirts och ett halsband från HM, en tröja från Sisters, två skålar från Plantagen och två kuddar från Lagerhaus! :)
Nu är vi hemma och löser lite korsord, jag funderar på att ta lite fil, jag behöver något i magen! :)
Imorgon jobbar jag från halv 9 til 12, så de blir en kort dag. Så jag tänkte åka in till stan igen och kolla efter ett par byxor, sen blir det nog Mariebäck med pappa och Ann. Jag har inte träffat han på ett bra tag så! :) hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0