Tråkigt? testa de här!

ALLMÄNT...
Namn: Julia
Piercingar: Två i öronen
Tatueringar: Nej, inte de!
Längd: ca. 170
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Mörkblont. ska försöka slinga de så snart som möjligt!
Är du kär i någon: Ja, i Samuel såklart!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ne, jag trivs jätte bra här i lägenheten med Samuel! kanske att den skulle ligga i något varmare land men..
Tänker du på självmord: Ne, de har jag aldrig funderat på!
Tycker andra att du är attraktiv: de kan man ju hoppas på iallafall!
Vilket shampoo använder du: Ibland Gliss och ibland Lanza.
Vilken parfym använder du: Britney Spears
Vad är du rädd för: Mörker, ensamhet och spöken
Gillar du att tvätta: Ja, de är roligt! de roligaste är ju efteråt då man ska vika och sortera tvätten! :)
Gillar du Berg-och-Dalbana: den duger i krig!


SENASTE...
Film du hyrde: Minns inte, kollar mest film på datorn!
Film du köpte: Det måste ha varit Troja!
Låten du lyssnade på: När Johan Palm sjunger Johnny the rocker
Låten du hade på hjärnan: Samma som ovan, nynnar på den jämt! :)
Låten du laddade ner: Laddar inte ner!
Personen du ringde: Therese imorse.
TV program du tittade på: minns inte...
Personen du tänkte på: De måste varit tess, eftersom hon var den person jag nyss skrev om!


FAVORIT...
Mat: Oj, de är så mycket! rostade rotsaker, med något slags kött och pannkaka! :)
Låt: Dom flesta med Nightwish och Metallica!
Sak att göra: vara med Samuel! :)
Sport: Gillar inte soprt!
Dryck: Mjölk.
Kläder: Favorit har jag nog ingen, men de är slappt med mjukisar hemma!
Film: Sagan om ringen triologin är underbara!
Bil: Jag skulle vilja ha en Chrysler eller mustang! :)


ANTAL...
Gånger du varit kär: på riktigt.. en gång!
Gånger ditt hjärta brustit: De vet jag inte.
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte de heller.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ja, varje år fram till och med jag fyllde 10 år skickade farmor in en bild på mig när jag fyllde år, så då fanns väl mitt namn med.
Ärr du har på kroppen: Ja, de är nog ett antal!

.

SENASTE...
Bok du läste: Jag läser en bok nu, Mig äger ingen av Åsa Linderborg 
Personen du fick mail av: Reklam som vanligt..
Personen du fick brev av: Skolan.
Personen du fick sms av: Tess!
Gången hela din familj åt middag tillsammans: det var nog för två veckor sedan!


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Varit i skolan..
Var det kul: Nja, som vanligt. de duger!
Hur tidigt stiger du upp: De beros på när jag börjar, allt mellan klockan 7-11
Gillar du att slåss: Nepp.
Vad ska du göra ikväll: Kolla på tv och sova

Är du seriös: Ibland :)
Vad är du allergisk mot: Apelsin, färsk ananas och kiwi
Var har du ont: Juat nu i svanken, sitter som en hösäck!
Använder du hårspray: Nja, nån gång då jag har dåligt hårdag!
Kan du stå på händer: nej!
Favorit serie: DH!


ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Oftsat är det nog socker!
Gillar du ketchup: Nja..
Är du glad nu: Nja, skulle vara gladare om Samuel var här, men jga har ju katterna! :)
Var du glad igår: Från och till.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: ne, de gör jag inte!
Vad dansar du till: ja, glad musik!
Stockholm är: En stor stad i sverige!
Göteborg är: Hur fint som helst på sommaren!
Kan du sjunga: Nej! men jag gör de alltid iallafall! :)
Mer värt än guld: Kärlek!
Spaghetti eller makaroner: Beros på vad man ska äta!
Ett land jag helst vill besöka: Afrika
Ska bli skoj: Att fira jul med familjen!
Ska inte bli skoj: Att köpa alla julklappar!
Sparar till: Inget just nu..
Väntar på: Att Samuel ska komma hem!
Pålägg som gäller: Just nu är det leverpastej och rödbetssallad som gäller!
Dagens dryck: juice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0