torsdag och helg

Godkvälls! Jag har en slapp kväll framför mig med Samuel, tv och ev. lite godis! :) de enda som är planerat är att se Hell´s kitchen :) imorgon blir de en lugn dag, vi ska tvätta, sen måste jag till vetrinären med Greta. På kvällen ska Samuel till Lycksele och köpa en bil, så jag får se om de blir en tjejkväll här hemma hos oss imorgon! :) De skulle vara mysigt!
Det är en väldigt speciell dag imorgon, men jag vet inte om jag får berätta vad än, men de kommer nog snart ändå! :)


Våran utsökta middag! Smörddegsinbakad fläskfilé med rostade rotsaker! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, du får bjuda mig på middag någon dag :D hihi.

2008-12-04 @ 21:11:50
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0