Kissarna

Korta dagar är dom bästa! och idag var det en sån dag, det vad väldig skönt! Imorgon har vi 1 lektion och då ska vi se Pettsson & Findus! :) Hela veckan kommer nog att bli en slö-vecka. Avslutning och fika på torsdag, sen blir de mys med Samuel innan han åker till Lycksele och jag till Vännäs.

Jag är skit trött, vet inte varför. men jag funderar på att ta ett varmt bad och läsa ett tag, sen sova! :) Jag hade två små-nissar inatt som jätte gärna ville sova med mig. Dartanjang la sig som en pälskrage på mig, men han vart less efter ett tag. tyvärr fick jag ingen bra bild på han, men fick några på Greta! :)


Hon ville ligga mellan mig och Samuel, så de fick hon också!


Kommentarer
Postat av: karrååw

vems nakna ben är de jag ser?

2008-12-16 @ 00:27:16
URL: http://karrolilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0