fredag

Fredag idag, får se vad som händer ikväll. Tess ville hitta på något, så vi får se om de blir något med henne, eller om de blir en lugn kväll med Samuel! :) Jag är riktigt sugen på att fara ut, men har egentligen inte råd med de just nu. Jag får spara de till efter jul och nyår! :)

Var på stan igår med Tina. Affärerna hade kvällsöppet till 21, så det vart lite julhandling och en jacka till mig själv! :) När vi hade handlat klart hade vi en timma att fördriva, så vi gick på O´learys och tog en öl/cider. Sen skulle syrran försöka förklara för mig hur man spelar typ Black Jack, så nu kan jag de! :)
När vi kom till Vännäs gick vi raka vägen till Paulina för att gratta henne och äta lite tårta och fika! :)

Kommentarer
Postat av: Elina

Det var så lite så! :) Tror det är förklarat bättre där än vad jag skulle kunna beskriva :)

2008-12-12 @ 16:14:12
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0